Cursussen/Workshops

1. Themadagen, ‘De kracht van de innerlijke glimlach, transformatie van angst’
door Dorien Quik op 26 september en 3 oktober 2020

In deze twee dagen zullen we kennismaken met de kracht van de innerlijke glimlach.

Lachen is een natuurlijke uiting van vreugde en dat geluid is gelukkig vaak te horen. Dit in tegenstelling tot de glimlach die geluidloos is omdat hij ontstaat vanuit de diepte van ons hart. Hij ontstaat ‘als vanzelf’ door innerlijke vreugde in ons hart, blijdschap die niet afhankelijk is van omstandigheden. We kunnen de innerlijke glimlach bewust leren ervaren door de geest op een juiste wijze te trainen. Dit betekent dat we de geest eerst moeten leren kennen in al zijn facetten, zowel de mooie als de niet mooie kanten. Want pas wanneer ons onderscheidingsvermogen is gebaseerd op kennis over de werking van de geest en ervaringen opgedaan in meditatie, kunnen we een bewuste keuze maken.
meer lezen

2. Cursus Metamorfosemassage

De cursus MetaMorfoseMassage bestaat uit een basiscursus en een vervolgcursus: het is mogelijk om je alleen op te geven voor de basiscursus welke op 3 zaterdagen gegeven wordt. De vervolgcursus vindt later in het jaar plaats op 3 zaterdagen.
Heb je beide cursussen volledig afgerond, dan ontvang je een certificaat.

Data Basiscursus
Zaterdag 5, 12 en 19 september 2020