Nieuwe Dharmagroep

Nieuwe cursus Filosofie- en meditatielessen o.l.v. Dorien Quik

Altijd al op zoek geweest naar de wijsheid van het oosten, daar waar ze de werking van de geest tot in detail hebben uitgewerkt? Dan zal deze cursus waarbij de leer van Boeddha Shakyamuni, de dharma, centraal staat u veel inzichten kunnen geven.

Er is in januari 2020 een nieuwe dharmagroep gestart op de donderdagavond van 19.00 – 22.00 uur.
U kunt zich nog aanmelden voor en instromen in deze dharmagroep.

Data 2020:
10 en 24 september
 8 en 22 oktober
 5 en 19 november
 3 en 17 december

We zullen met elkaar het boek ‘Inzicht in de grondgedachten van het boeddhisme’ bestuderen. Auteur Dorien Quik Uitgever: Mijn Eigen Bruna Boek Nederlands, 1e druk, ISBN 9789059742123, Januari 2007, Paperback, 360

De kosten:
Het financiële jaar voor een dharmacursist loopt van 1 januari t/m 31 december. De donatie voor de dharmacursus bedraagt € 360,- per jaar (voor 20 lessen ofwel € 18,- per les) en kan voldaan worden via een automatische maandelijkse overschrijving van € 30,- per maand gedurende 12 maanden, ineens of in een aantal termijnen.

Indien je de donatie via een maandelijkse automatische overschrijving wilt doen, deze gaarne op de 10e van de maand dateren. Rek.nr. NL24 ABNA 0433854162 t.n.v. Stichting Bodhisattva o.v.v. donatie dharmales.

De avonden zien er als volgt uit:

19.00 uur –19.15 uur het tot rust brengen van de geest
19.15 uur – 20.15 uur dharmales
20.15 uur – 20.30 uur pauze
20.30 uur – 21.15 uur begeleide meditatie
21.15 uur – 22.00 uur dharmaboek bespreking en afronding.

Info: info@stichtingbodhisattva.nl of 06-28373039