Nieuwe Dharmagroep

Nieuwe cursus Filosofie- en meditatielessen o.l.v. Dorien Quik

Altijd al op zoek geweest naar de wijsheid van het oosten, daar waar ze de werking van de geest tot in detail hebben uitgewerkt? Dan zal deze cursus waarbij de leer van Boeddha Shakyamuni, de dharma, centraal staat u veel inzichten kunnen geven.

We zullen met elkaar het boek ‘Inzicht in de grondgedachten van het boeddhisme’ bestuderen. Auteur Dorien Quik Uitgever: Mijn Eigen Bruna Boek Nederlands, 1e druk, ISBN 9789059742123, Januari 2007, Paperback, 360.

De kosten:
Het financiële jaar voor een dharmacursist loopt van 1 januari t/m 31 december. De donatie voor de dharmacursus bedraagt € 360,- per jaar (voor 20 lessen ofwel € 18,- per les) en kan voldaan worden via een automatische maandelijkse overschrijving van € 30,- per maand gedurende 12 maanden, ineens of in een aantal termijnen.

Indien de donatie via een maandelijkse automatische overschrijving plaatsvindt, deze gaarne op de 10e van de maand dateren. Rek.nr. NL24 ABNA 0433854162 t.n.v. Stichting Bodhisattva o.v.v. donatie dharmales.

De lessen zien er als volgt uit:
15 minuten de geest tot rust brengen;
1 uur dharmales;
15 minuten pauze;
45 minuten een begeleide meditatie;
45 minuten dharmaboek bespreking en afronding.

Info: info@stichtingbodhisattva.nl of 06-28373039

Op dit moment zijn alle dharmagroepen vol. U kunt zich al wel vast aanmelden voor op de wachtlijst.