Activiteiten t.b.v. ons Jubileumfeest op 10 mei 2025

Stichting Bodhisattva zou in oktober 2024 haar 20-jarig jubileum vieren.
Echter, door de komst van Amnyi Trulchung Rinpoche op 10 mei 2025, zullen we het jubileumfeest uitstellen tot dat moment.
Natuurlijk willen we dit groots vieren, en daar is extra geld voor nodig. Hiervoor worden extra activiteiten georganiseerd door Dharmacursisten en tevens door mensen van buiten de stichting.

Wilt u geld genereren voor het feest? Denk hierbij aan klankschalensessies, metamorfosemassages geven, boeddha’s schilderen, spullen die je niet meer gebruikt verkopen, taarten bakken en verkopen etc. wilt u dit dan kenbaar maken via info@stichtingbodhisattva.nl.

ACTIVITEITEN

Stiltewandelingen
Het wandeltempo tijdens een stiltewandeling ligt laag, zodat je zo goed mogelijk kunt stilstaan bij wat je ervaart in het nu. In een groep, waarin iedereen stil is, ervaar je de stilte meer dan in je eentje.
Na een kopje koffie/thee met wat lekkers, wordt er een wandeling in stilte gemaakt van 1 à 1,5 uur, en daarna wordt er gezamenlijk e
en soepje en een broodje gegeten.

Datum: vrijdag 10 mei in Loenen aan de Vecht en vrijdag 28 juni in Vianen
Tijd:     van 11.00 – 14.00 uur
Kosten: €15 per Stiltewandeling
Informatie en aanmelden: bij Rozemarie Coenen,
rozemariecoenen@live.nl.

Verwendag door Stichting MetaMorfoseMassage en Gerda Hol
In de ochtend geeft en ontvangt u een metamorfosemassage, waarbij alleen de schoenen en sokken uit hoeven. Daarna een heerlijk vegetarische lunch en vervolgens een klankschalenconcert door Gerda Hol.
Voor uitgebreide informatie over en aanmelden voor de Verwendag zie
https://stichtingmetamorfosemassage.nl/verwendag/. Voor informatie over wat een metamorfosemassage is, klik hier.
Deze dag is op zaterdag 6 april gegeven van 10.00 – -16.30 uur en wordt wegens groot succes  nogmaals georganiseerd.

Datum: zaterdag 19 oktober van 10.00 – 15.30 uur
Kosten: €45 euro
Locatie: ons centrum te Huis ter Heide

Workshop Lu Jong door Willy Westerhuis en Mariken van Bergen
Lu Jong Yoga bestaat uit vloeiende bewegingen die je combineert met ademhaling en aandacht in het lichaam. De beoefening is mindful, toegankelijk – je gaat zover in de beweging als goed voelt – en gelijk krachtig en zeer effectief. Lu Jong Yoga werkt op alle niveaus; fysiek, energetisch en mentaal. Lu Jong Yoga werkt in het nu.

Voor meer informatie over Lu Jong, zie https://tulkulobsang.org/en/teachings/lu-jong

Vanwege grote belangstelling zal deze workshop in een uitgebreidere vorm weer plaatsvinden.

Metamorfosemassages; de kracht van zacht
Door Annie Dijkstra
Met een metaformosemassage kom je van binnenuit tot ontspanning en ben je weer helemaal in harmonie. Metamorfosemassage is een zachte aanraking op voeten, handen en hoofd. Alleen de schoenen en sokken uit hoeven.

Kosten: €35 voor een behandeling van ongeveer 1,5 uur
Locatie: Pr. Bernhardstraat 35, Vianen
Informatie en aanmelden: bij Annie Dijkstra, an.dijkstrapaul@gmail.com.