Vrijwilligers bibliotheekcommissie gevraagd

Onze bibliotheek bezit bijna 3.000 boeken en er worden regelmatig nieuwe boeken aangeschaft. Naast boeken hebben we ook enkele tijdschriften en een groeiende collectie dvd’s en kinderboeken.
Onze kerncollectie bestaat uit boeken over Tibetaans boeddhisme en Meditatie, maar daarnaast hebben we ook een uitgebreid aanbod op het gebied van o.a.:
– Boeddhisme in Aziatische landen
– Mindfulness en Yoga
– Boeken over gezondheid, vrouw-man-kind, relatie & seksualiteit, leven & dood
– Christelijke, Joodse en Islamitische mystiek en esoterie, theosofie en antroposofie
– Dalai Lama, Krishnamurti, Osho, Deepak Chopra e.a.
– Astrologie

Vind jij het leuk om samen met andere vrijwilligers:

• 1x per 2 maanden op woensdagavond van 19.30 – 21.00 uur een bibliotheekdienst te draaien (boeken uitlenen dan wel terugplaatsen, nieuwe boeken registreren in de digitale catalogus, afgeschreven boeken gereed maken voor verkoop, et cetera)
  • 1x per 2 maanden een uur online service te bieden
  • Andere activiteiten, zoals een filmmiddag, te organiseren?

Meld je dan aan!

We komen 2 à 3 keer per jaar als voltallige commissie bij elkaar.

Je hoeft niet alles te kunnen. We houden rekening met je interesses en je wordt natuurlijk ingewerkt.

Voor vragen en reacties kun je een berichtje sturen naar bibliotheekbodhisattva@gmail.com of bellen met Marjolein Weda: 06-4824 2177