Stiltemeditatie

Vanaf oktober 2023 is de Stiltemeditatie ook per Zoom te volgen!

Stilte is een natuurlijke kracht die we allemaal kennen. Door onze drukke werkzaamheden gaan we steeds meer weg van de stilte en als we deze in onszelf ontmoeten dan vallen we in slaap omdat het zo ontspannend werkt.

Stiltemeditatie is de kracht van stilte ervaren, waardoor de geest tot rust komt en deze kracht kan inzetten om de helderheid van de geest te leren kennen.
De leidraad hiervoor zijn woorden van Boeddha Shakyamuni, Dalai Lama, Tulku Lobsang Rinpoche, Thich Nhat Hanh of de klank van een klankschaal.

Door met een groep mensen samen te mediteren word je door elkaar ondersteund om volkomen aanwezig te zijn en te blijven, waardoor je je gedragen voelt in de stilte.

Ook al heeft u weinig kennis van het boeddhisme of van meditatie, u bent van harte welkom om de kracht van stilte te ervaren.

De Stiltemeditaties worden begeleid door dharmacursisten die meer dan 20 jaar in opleiding zijn bij de stichting.

Data:
18 januari
15 februari
14 maart
11 april
6 juni

Tijd: 20.00 – 21.30 uur

Locatie: Prins Alexanderweg 54b, 3712AB Huis ter Heide (Zeist) of via Zoom

Kosten: een vrijwillige bijdrage is welkom t.b.v. onze projecten en kan overgemaakt worden naar NL24 ABNA 0433854162 t.n.v. Stichting Bodhisattva o.v.v. Stiltemeditatie.

Informatie en aanmelden: info@stichtingbodhisattva.nl of 06-22409645