Bibliotheek

De bibliotheek van Stichting Bodhisattva bezit een grote verzameling boeken over boeddhisme, oosterse en westerse filosofie. Ook is er een aantal boeddhistische kinderboeken en dvd’s over boeddhistische onderwerpen. Voor meer informatie zie de digitale boekenlijst.

Iedereen kan lid worden en boeken en dvd’s lenen. Het lidmaatschap bedraagt €20 per jaar. De uitleentermijn is 4 weken met een mogelijke verlenging voor de boeken van maximaal 4 weken. Naast de maandelijkse bibliotheekavonden op woensdag, voor het lenen van boeken of dvd’s, hebben wij ook nog andere activiteiten zoals filmmiddagen.

Digitale boekenlijst:
Alle boeken zijn te vinden op onze digitale boekenlijst. Meer lezen.
Na het aanklikken van het gevonden boek ziet u rechts de code waarmee het boek in de bibliotheek te vinden is.

De bibliotheek is maandelijks opengesteld.

Data:
17 januari
14 februari
13 maart
10 april
8 mei
19 juni

Tijd: 19.30 – 21.00 uur

Locatie: Prins Alexanderweg 54b, 3712 AB Huis ter Heide (Zeist)

Informatie: bibliotheekbodhisattva@gmail.com of 06-48242177.

Bent u op zoek naar een specifiek boek of een boek over een bepaald onderwerp? Dan kunt u een bericht sturen naar bibliotheekbodhisattva@gmail.com. De leden van de bibliotheekcommissie zoeken het boek op en reserveren het voor u.