Bibliotheek

Onze bibliotheek bezit een grote verzameling boeken over boeddhisme, oosterse en westerse filosofie, over man-vrouw-kind, opvoeding, gezondheid en andere praktische toepassingen. Daarnaast ook een aantal kinderboeken en dvd’s. Voor meer informatie: zie de digitale boekenlijst.

Iedereen kan lid worden en boeken/dvd’s lenen. Het lidmaatschap bedraagt € 20,- per jaar. De uitleentermijn is 4 weken met een mogelijke verlenging voor de boeken van maximaal 4 weken. Naast de tweewekelijkse bibliotheekavonden op woensdag voor het lenen van boeken of dvd’s hebben wij ook nog andere activiteiten zoals filmavonden.

Openingsdata:
15 en 29 september
13 en 27 oktober
10 en 24 november
 8 en 22 december

Openingstijden:
van 19.30 – 21.00 uur

Digitale boekenlijst: Alle boeken zijn te vinden op onze
digitale boekenlijst, klik hier.
Na het aanklikken van het gevonden boek ziet u rechts  de code waarmee het boek in de bibliotheek te vinden is.

Locatie: Prins Alexanderweg 54 b, 3712 AB Huis ter Heide (Zeist)

Info: bibliotheekbodhisattva@gmail.com

Vrijwilligers gevraagd
Wij zoeken vrijwilligers voor de bibliotheek. Onze bibliotheek bezit bijna 3.000 boeken en er worden regelmatig nieuwe boeken aangeschaft. Naast boeken hebben we ook enkele tijdschriften en een groeiende collectie dvd’s en kinderboeken. Meer lezen.