Bibliotheek

De bibliotheek van stichting Bodhisattva bezit een grote verzameling boeken over boeddhisme, oosterse en westerse filosofie, over man-vrouw-kind, opvoeding, gezondheid en andere praktische toepassingen. Daarnaast ook een aantal kinderboeken en dvd’s. Voor meer informatie zie de digitale boekenlijst.

Iedereen kan lid worden en boeken en dvd’s lenen. Het lidmaatschap bedraagt €20 per jaar. De uitleentermijn is 4 weken met een mogelijke verlenging voor de boeken van maximaal 4 weken. Naast de tweewekelijkse bibliotheekavonden op woensdag voor het lenen van boeken of dvd’s hebben wij ook nog andere activiteiten zoals filmavonden.

Digitale boekenlijst:
Alle boeken zijn te vinden op onze digitale boekenlijst. Meer lezen.
Na het aanklikken van het gevonden boek ziet u rechts  de code waarmee het boek in de bibliotheek te vinden is.

Geopend op woensdagavond van 19.30 – 21.00 uur.

Data:
21 september
5 en 19 oktober
2, 16 en 30 november
14 december

Vrijwilligers gevraagd:
Wij zoeken vrijwilligers voor de bibliotheek. Onze bibliotheek bezit bijna 3.000 boeken en er worden regelmatig nieuwe boeken aangeschaft. Naast boeken hebben we ook enkele tijdschriften en een groeiende collectie dvd’s en kinderboeken. Meer lezen.

Locatie: Prins Alexanderweg 54 b, 3712AB Huis ter Heide (Zeist)

Info: bibliotheekbodhisattva@gmail.com