Introductiedag MetaMorfoseMassage

Op 1 februari j.l. is er in ons centrum in Huis ter Heide een Introductiedag gegeven door het team MetaMorfoseMassage. Een enthousiaste groep mensen heeft deelgenomen, waarvan sommigen samen met een vriendin kwamen. Een inspirerende dag, de massage werd mooi opgepakt, er werd in stilte gemasseerd en tussendoor van een heerlijke vegetarische lunch genoten. De mensen gingen met een goodie-bag naar huis, waarin o.a. een praktische hand-out en een flesje salie-olie voor het voetenbad.

Er worden ook workshops op locatie gegeven. Voor meer informatie zie onderstaand telefoonnummer of e-mailadres.

Wat houdt een Introductiedag MetaMorfoseMassage in Huis ter Heide in?

Op deze dag wordt er een stukje achtergrondinformatie gegeven om vervolgens zelf, twee aan twee, een gehele behandeling te geven en te ontvangen. Op deze wijze ga je zelf ervaren wat deze unieke massage brengt. Uniek, omdat je in liefde en aandacht aanwezig bent én omdat door de zachtheid van de massage een diepe ontspanning van binnenuit ontstaat.

Na een warm voetenbad worden de voeten, de handen en het hoofd gemasseerd. Alleen de schoenen en de sokken hoeven uit.

Een ware verwendag voor jezelf

Datum:                       nog nader te bepalen
Locatie:                      Pr. Alexanderweg 54b, Huis ter Heide (Zeist)
Tijd:                            10.00 – 14.30 uur
Bijdrage:                     € 40,- p.p. inclusief hand-out, lunch, koffie en thee

Informatie:                 www.stichtingbodhisattva.nl
Aanmelding:              mmm@stichtingbodhisattva.nl of via Willy Westerhuis, tel. 06-33375000

De inschrijving is van kracht nadat je bijdrage ontvangen is op NL 20 ABNA 0496700146 t.n.v. Stichting Bodhisattva Metamorfose.

I.v.m. de organisatie gaarne inschrijven voor …
Minimaal aantal deelnemers 8 en maximaal 14.

Je bent van harte welkom!