Workshop MetaMorfoseMassage

Op uitnodiging van Stichting Bodhisattva wordt op zaterdag 29 oktober een workshop MetaMorfoseMassage georganiseerd door Stichting MetaMorfoseMassage.
De MetaMorfoseMassage is jarenlang onderdeel geweest van Stichting Bodhisattva omdat het dankzij de diepe spontane ontspanning in het zenuwstelsel uitermate geschikt is als onderdeel van het leren ervaren van de werking van de geest.

MetaMorfoseMassage is een unieke methode om tot ontspanning van binnenuit te komen.
Zacht cirkelende bewegingen op de reflexzone van de wervelkolom op de voeten, de handen en het hoofd zorgen voor een natuurlijk herstel van het evenwicht tussen willen, voelen en denken. Het geeft ruimte in lichaam en geest, waardoor de levensenergie gaat stromen en je weer in je natuurlijke zachtheid en creativiteit kunt komen. Tijdens deze kennismaking kun je de dieptewerking ervaren als je deze massage ontvangt en geeft.
Alleen de sokken en schoenen hoeven uit.

Datum: 29 oktober 2022

Locatie: Stichting Bodhisattva, Pr. Alexanderweg 54b te Huis ter Heide