Workshop Lu Jong

in de overdrachtslijn van Tulku Lobsang Rinpoche

Op zondag 11 september wordt er een Workshop Lu Jong verzorgd door Mariette de Kroon. Zij is Tibetaanse yoga-, ademkracht en mindfulness teacher, en geeft sinds 2009 de Lu Jong Teacher Training in de overdrachtslijn van Tulku Lobsang Rinpoche.

Het wordt ook Tibetaans helende yoga genoemd.

Lu Jong bestaat uit vloeiende bewegingen die we combineren met ademhaling en aandacht in het lichaam. De beoefening is mindful, toegankelijk – je gaat zover in de beweging als goed voelt – en tegelijk krachtig en zeer effectief. Lu Jong werkt op alle niveaus: fysiek, energetisch en mentaal.
Lu Jong werkt in het nu, draagt zorg voor een gezonde en flexibele wervelkolom en geeft een boost aan onze gezondheid. Tijdens de beoefening openen we ons lichaam en transformeren hiermee ook negatieve emoties, zodat we onze natuurlijke staat van zijn voelen. Kortom: je ervaart meer ruimte in je hoofd en in de rest van je lichaam en daardoor in je leven, waardoor inzichten spontaan ontstaan.

De yoga-bewegingen zijn geschikt voor iedereen en alle leeftijden.

Datum: zondag 11 september

Tijd: van 10.00 – 15.30 uur

Dagindeling:
Van 10.00 – 12.00 uur: Lu Jong
Van 12.00 – 12.30 uur: Lunch
Van 13.30 – 15.30 uur: Lu Jong

Kosten: € 60,- incl. koffie, thee en lunch. Gaarne overmaken op bankrekeningnr.
NL24 ABNA0433854162

Locatie: Pr. Alexanderweg 54b te Huis ter Heide (Zeist)

Aanmelden: via info@stichtingbodhisattva.nl

Informatie: tel. 06 28373039