Workshop: de kracht en kwaliteiten van de elementen

o.l.v. Tulku Lobsang Rinpoche

Er zijn geen plaatsen meer beschikbaar.
Als u zich nog aanmeldt, wordt uw naam op de wachtlijst geplaatst.

In deze workshop neemt Rinpoche ons mee naar de elementen waar het lichaam uit is opgebouwd, te weten: aarde, water, vuur, lucht en ruimte. Hoe werken deze in het lichaam, in de psyche en in de geest? Hoe kunnen we ze transformeren en inzetten om de wijsheden van de 5 Dhyāniboeddha’s tot uitdrukking te brengen. Hoe kunnen we vriendschap sluiten met het lichaam dat onderhevig is aan ziekte en dood. Hoe wordt het lichaam een waarachtig medium van mededogen.

Tulku Lobsang Rinpoche spreekt Engels; dit wordt vertaald door Janine Schimmelpenninck.

Datum: 3 mei 2024

Locatie: Eemklooster, Daam Fockemalaan 22 te Amersfoort

Kosten: € 40,- incl. koffie, thee en een eenvoudige lunch. Het bedrag kan je overmaken naar bankrekening: NL24 ABNA 0433 8541 62 t.n.v. Stichting Bodhisattva o.v.v. Workshop Tulku Lobsang.

Informatie en aanmelden: info@stichtingbodhisattva.nl of 06-22409645.