Introductiecursus boeddhistische filosofie en meditatie

onder leiding van Dorien Quik

Altijd al op zoek geweest naar de wijsheid van het Oosten, daar waar ze de werking van de geest tot in detail hebben uitgewerkt? Dan zal deze cursus waarbij de leer van Boeddha Shakyamuni, de dharma, centraal staat, je veel inzichten kunnen geven.

De lessen zien er als volgt uit:
– de geest tot rust brengen
– bespreking van een boeddhistisch onderwerp
– een geleide meditatie
– bespreking en afronding

18 september
2, 16 en 30 oktober
13 en 27 november
11 en 18 december

Tijd: 10.00 – 12.00 uur

Locatie: Prins Alexanderweg 54 b, 3712AB Huis ter Heide (Zeist)

Kosten:
Er zijn 20 lessen per kalenderjaar. De kosten bedragen €15 per les, welke overgemaakt kunnen worden op bankrekening NL24 ABNA 0433 8541 62 t.n.v. Stichting Bodhisattva met vermelding van Introductiecursus.
In principe betaal je voor de gehele cursus. Stroom je later in dan worden de kosten berekend ingaande vanaf de datum van instromen, evenzo als je tussentijds stopt.

Wil je graag dharmalessen volgen maar is het voor jou op dit moment financieel niet haalbaar dan is dit altijd bespreekbaar. De dharma is voor iedereen!

Informatie en aanmelden: info@stichtingbodhisattva.nl of 06-22409645.