Bibliotheek

Bibliotheek Stichting Bodhisattva

De bibliotheek is 1 x per 2 weken open op maandagochtend van 10.00 tot 12.00 uur

Openingstijden:

mei: 6 en 20

en op woensdagavond van 19:00 tot 21:00 uur.

Openingstijden:

april: 3 en 17
mei:  1, 15 en 29

Onze bibliotheek bezit een grote verzameling boeken over Boeddhisme, op velerlei spiritueel gebied, oosterse en westerse filosofie, over man-vrouw-kind, over opvoeding, gezondheid en andere praktische toepassingen en ook een aantal kinderboeken en DVD’s. Voor meer informatie zie de digitale boekenlijst met de link hieronder.

Iedereen kan lid worden en boeken/DVD’s  lenen. Het lidmaatschap bedraagt € 20,- per jaar. De uitleentermijn is 4 weken met een mogelijke verlenging voor de boeken van maximaal 4 weken. Naast de tweewekelijkse bibliotheekavonden op woensdag voor het lenen van boeken of DVD’s hebben wij ook nog andere activiteiten zoals: een Leesgroep en Filmavonden.

Locatie: Prins Alexanderweg 54 b, 3712 AB Huis ter Heide (Zeist)

Info: bibliotheekbodhisattva@gmail.com

Digitale boekenlijst: Digitale boekenlijst 06-12-2018

Vanaf nu kan iedereen de bibliotheek van onze stichting online bezoeken.

Ga naar https://cloud.collectorz.com/bibliotheekbodhisattva/books.

Via deze link kom je op de publieke site van de bibliotheek bodhisattva. Op deze site vind je alle informatie over de aanwezige boeken, zoals afbeelding, ISBN, samenvatting en/of recensies, uit de bibliotheek. Dit kan op je PC, op je mobiel of je tablet. Altijd en overal.
Het aanklikken van een boek in de lijst is voldoende om de details ervan te tonen.
Daarnaast heeft het programma verschillende zoek- en filterfuncties om snel meer gewenste info over de collectie boeken te vinden en mogelijk te delen met anderen.
Voor de verschillende mogelijkheden van het programma kun je de handleidingen voor PC en Mobiel raadplegen. Zie de bijgevoegde bestanden.
Voorzie je PC van een bladwijzer, of zet een snelkoppeling van de link op je mobiel en/of tablet en met één klik open je de bibliotheek van de stichting.

U kunt de handleiding lezen door te klikken op een van onderstaande links:

Handleiding PC

Handleiding mobiel