De achtergrond en een korte omschrijving van de bestuursleden van Stichting Bodhisattva.

Dorien Quik, interim-voorzitter

Dorien heeft zich na haar werk in de lepra in Afrika en haar afgeronde biologie studie gericht op de werking van de geest. Naast westers georiënteerde studies zoals antroposofie, esoterisch christendom en westerse filosofie werd het boeddhisme haar kernfilosofie. Samen met Peter Schuh volgde ze cursussen bij diverse boeddhistische Leraren en de 5-jarige studie boeddhistische filosofie onder leiding van Geshe Ngawang Sönam.
Ze richtten samen in 2004 Stichting Bodhisattva op. Zij is daar bijna onafgebroken voorzitter en geeft alle Dharmalessen. Ook schreef zij boeddhistische boeken en studeert nog altijd boeddhistische filosofie.

Paulien Quik, secretaris

Paulien heeft een jarenlange administratieve en secretariële achtergrond. Voor Stichting Bodhisattva is zij de contactpersoon voor belangstellenden en -op administratief en organisatorisch gebied- voor de dharmacursisten. Naast de secretariële werkzaamheden verzorgt zij Nieuwsbrieven en helpt mee om activiteiten voor de stichting te organiseren.

Leny Dubbeld-den Dulk, penningmeester

Leny is voor haar pensionering werkzaam geweest als financieel adviseur in de bankensector. Als werknemer was zij secretaris in het dagelijks bestuur van de OR en daardoor actief betrokken bij het reilen en zeilen van het bedrijf. Bij Stichting Bodhisattva vervult zij de functie van penningmeester en helpt mee bij activiteiten die door de stichting worden georganiseerd. Daarnaast is zij werkzaam als vrijwilliger bij de plaatselijke kringloopwinkel.

Marjolein Weda, algemeen bestuurslid, coördinator bibliotheek

Marjolein is werkzaam als interim-manager bij de rijksoverheid. Daarnaast is zij beroepsmatig regelmatig gespreksleider en dagvoorzitter. Bij Stichting Bodhisattva is zij verantwoordelijk voor de bibliotheek en activiteiten die vanuit de bibliotheekcommissie worden georganiseerd.