Workshops en Introductiedagen

Introductie-/verwendag in Huis ter Heide
In Huis ter Heide wordt 1 x per jaar een introductiedag gegeven. Meestal is dat begin februari. Deze dag is bedoeld om kennis te maken met de MetaMorfoseMassage en een korte toelichting te krijgen over de achtergrond. Daarna geef en ontvang je een massage. Er wordt altijd een heerlijke vegetarische lunch aangeboden, dus een echte verwendag voor jezelf.

Workshops bij gemeentes
Verder geeft het MMM team workshops bij verschillende cursusprojecten van gemeentes, het gaat om een korte workshop van 3 uur. Afgelopen jaren vonden die plaats in Bunnik, Loosdrecht en Amerongen. Men kan zich opgeven via het cursusproject van de betreffende gemeente.

Kennismakingsdag op de Hoorneboeg
Afgelopen zomer is er in augustus een kennismakingsdag gehouden op buitenplaats De Hoorneboeg op de Hoorneboegseheide in Hilversum. Een prachtige natuurlijke omgeving waar mensen één en al metamorfose om zich heen ervaren. Het was een succesvolle dag met allerlei heerlijkheden bij de koffie en thee. De deelnemers ontvingen na een uitleg over deze unieke methode een metamorfosemassage op de voeten. Op deze buitenplaats kan men ook op eigen kosten lunchen en uiteraard wandelen.

Workshop organiseren bij jou in de buurt
Je kunt ons ook inschakelen voor een workshop op locatie voor vrienden, familie of kennissen. Neem contact met ons op voor informatie hierover via mmm@stichtingbodhisattva.nl of telefonisch: Willy Westerhuis, tel. 06-33375000.

Wij zijn ook op facebook te vinden onder MMMStichtingBodhisattva. Volg onze pagina en blijf op de hoogte van onze activiteiten.