Nieuwsbrief Metamorfosemassage

December 2019

Update najaar 2019

Cursussen
De afgelopen maanden heeft het MMM-team een basis- en vervolgcursus gegeven die goed bezet waren. De cursisten waren heel enthousiast over de eenvoud maar ook de diepgang van de MetaMorfoseMassage. In de vervolgcursus wordt de cursist meegenomen naar de kleurrijkheid van onze binnenwereld, de wereld van de chakra’s en aura. Tijdens deze cursus kun je kennismaken met de chakra’s en wat deze voor ons kunnen betekenen en wordt er gesproken over de toegevoegde waarde van de mantra Om Mani Padme Hum, als deze wordt ingezet bij de MMM.  Daarnaast kun je d.m.v. specifieke oefeningen ervaren wat een prachtig energiesysteem er in ieder van ons aanwezig is.

Oefendagen in Huis ter Heide
Aan deze ochtenden kunnen mensen deelnemen die minimaal de basiscursus hebben doorlopen. Als je zin hebt om de techniek nog eens door te nemen en te oefenen, dan zijn de oefenochtenden ideaal om de zachtheid weer te ervaren en de gelegenheid om andere MMM beoefenaars te ontmoeten!
De oefenochtenden op 26 oktober en 7 december zijn aardig bezocht. Je kunt alvast de eerstvolgende oefendag noteren, nl. zaterdag 18 april 2020.
De bijdrage hiervoor is slechts € 10,-. T.z.t. volgt er een uitnodiging.

Workshops op locatie
In Amerongen en Loosdrecht hebben we de afgelopen maanden een korte workshop gegeven via de cursusprojecten van die gemeenten, waar veel inschrijvingen voor waren. De deelnemers hebben ondanks de beperkte tijd toch de zachtheid kunnen ervaren van de MMM.

Hoe ziet het voorjaar 2020  eruit

Introductiedag in Huis ter Heide
Op 1 februari 2020 organiseert het  MMM-team van 10.00 – 14.30 uur een introductiedag.
Op deze dag wordt een korte uitleg van de MMM gegeven waarna de techniek wordt gedemonstreerd en er met elkaar een massage gegeven én ontvangen wordt. Tussen de massages door kun je genieten van een gezonde vegetarische lunch. Aan het eind van de dag  ga je met een goodiebag naar huis met daarin een prachtige hand-out en een olie voor het voetenbad. We vragen een bijdrage van € 40,- p.p.  Voor meer informatie zie onze website.

Vanaf 2020 zijn al onze activiteiten te volgen via Facebook! Laat je inspireren ……

Beurs
Wederom staat het team op de MassageVakbeurs in Hoevelaken op 13 en 14 maart  2020. Wij ontmoeten jullie graag op stand 163 Hal 1 om even bij te praten of voor een MMM alleen op de voeten.

Basiscursus
In het voorjaar wordt er een basiscursus gegeven. Altijd fijn als jullie mensen in je omgeving deze cursus willen aanbevelen!
Deze cursus zal op de volgende 3 zaterdagen gegeven worden: 2, 9 en 16 mei 2020.

Ideeën
Heb je zin om samen met ons de naamsbekendheid van de MMM te vergroten, bijvoorbeeld in jouw werkomgeving of bij het wellnesscentrum/sauna of yogacentrum dat je regelmatig bezoekt? Wij kunnen zowel voor workshops als massages ingezet worden!
Wil je je vrienden of familie verrassen met een origineel cadeau: organiseer dan samen met ons een workshop MetaMorfoseMassage. Dat kan bij ons in Huis ter Heide maar ook op locatie. Wat betreft het aantal deelnemers gaan wij uit van minimaal 6 tot 8 personen en zal de bijdrage vanaf € 25,- zijn p.p. exclusief reiskosten. We houden ca. 3 uur aan voor een workshop. Neem gerust contact met ons op via de mail mmm@stichtingbodhisattva.nl of via tel.nr. 06-33375000.

Ervaringen
Lees op onze website de ervaringen van cursisten. Heb je zelf ook ervaringen met de MMM waarvan je wilt dat anderen die lezen, mail je verhaal aan ons. Uiteraard kunnen dit ook ervaringen zijn van behandelingen die je gegeven of ontvangen hebt.

Heb je naar aanleiding van deze Nieuwsbrief nog vragen of opmerkingen dan horen wij dat graag.

Hartelijke groet,

Het MetaMorfoseMassage team