Nieuwsbrief Metamorfosemassage

Juli 2020

Lieve mensen,

We gaan weer van start, een pak van ons hart!
Vanwege de versoepelingen van de maatregelen kunnen wij ons weer volop richten op het inplannen van activiteiten.
De zorg voor ieders gezondheid staat daarbij steeds voorop en dat bereiden we zorgvuldig voor. Uiteraard vormen de richtlijnen van het Kabinet en het RIVM voor ons steeds de leidraad.

Introductiedag in Huis ter Heide
Op 1 februari 2020 heeft het MMM-team van 10.00 – 14.30 uur een introductiedag georganiseerd. Deze dag werd goed bezocht. Er werd een korte uitleg over de MMM gegeven waarna de techniek is gedemonstreerd. Daarna hebben de deelnemers elkaar een massage gegeven én ontvangen. Tussen de massages door kon iedereen genieten van een gezonde vegetarische lunch. Aan het eind van de dag ging men met een goodiebag naar huis met daarin een prachtige hand-out en een olie voor het voetenbad. Voor volgend jaar staat er weer een introductiedag in de planning.

Beurs
Helaas ging de MassageVakbeurs in Hoevelaken op 13 en 14 maart 2020 niet door, maar volgend jaar staan wij er weer. Fijn om jullie dan te ontmoeten.
Data: 12 en 13 maart 2021

Basiscursus
Ook kon de basiscursus in mei geen doorgang vinden. In de afgelopen maanden heeft het team veel online contact gehad, zodat er meer verdieping en verfijning is ontstaan.

Hoe zien de komende maanden eruit

Kennismakingsdag MetaMorfoseMassage op Buitenplaats De Hoorneboeg 8 augustus 2020
In de zomer organiseert het  MMM-team op zaterdag 8 augustus a.s. een kennismakingsdag. Deze dag biedt gelegenheid om informatie in te winnen over de massage en de cursussen en om het MMM-team te ontmoeten. Ook kan men een metamorfosemassage op alleen de voeten ontvangen om de zachte kracht van deze aanraking te ervaren

Cursussen
De cursisten zijn altijd heel enthousiast over de zachtheid, eenvoud en ook de diepgang van de MetaMorfoseMassage. Door deze zachte aanraking gaat de levensenergie weer stromen, waardoor ons zelfgenezend vermogen gestimuleerd wordt.

Basiscursus zaterdag 5, 12 en 19 september 2020
In de maand september wordt de drie daagse basiscursus gegeven op 5, 12 en 19 september 2020. We werken met kleine groepjes, maximaal 6 personen, zodat we gepaste afstand kunnen bewaren. Dus geef je snel op, want vol is vol. De uitnodiging zal binnenkort gestuurd worden naar diegene die nog geen basiscursus bij ons hebben gevolgd.

Oefendagen in Huis ter Heide
Aan deze ochtenden kunnen mensen deelnemen die minimaal de basiscursus hebben doorlopen. Als je zin hebt om de techniek nog eens door te nemen en te oefenen dan zijn de oefenochtenden ideaal om de zachtheid weer te ervaren. Ook biedt de ochtend de gelegenheid om andere MMM beoefenaars te ontmoeten!
Vanaf oktober zullen er weer oefenochtenden ingepland worden.
De bijdrage hiervoor is slechts € 10,-.

We zijn op facebook te vinden, volg ons en laat je inspireren: https://www.facebook.com/pg/MMMStichtingBodhisattva/

Heb je naar aanleiding van deze Nieuwsbrief nog vragen of opmerkingen, dan horen wij dat graag.

Hartelijke groet van het MetaMorfoseMassage team
Sylvia, Willy, Rozemarie, Nicolien en Debbie