Nieuwsbrief Metamorfosemassage

December 2020

Lieve mensen,
Een veelbewogen jaar is bijna ten einde. Een jaar, waarbij we ineens meer tijd kregen om stil te staan bij wat er werkelijk toe doet in het leven. Ben ik tevreden met mijn leven of is het tijd voor verandering? De MetaMorfoseMassage is daarbij een prachtige, eenvoudige methode om dit te ontdekken. Het is bij uitstek de kans om weer natuurlijk en spontaan te zijn en in je eigen kracht te staan.

Kennismakingsdag op de Hoorneboeg
In augustus is er een kennismakingsdag gehouden op buitenplaats De Hoorneboeg in Hilversum. Een sfeervolle, natuurlijke omgeving waar mensen één en al metamorfose om zich heen ervaren. Het was een mooie, warme en zachte dag met allerlei heerlijkheden bij de koffie en thee. De deelnemers ontvingen na een uitleg over deze unieke methode een MetaMorfoseMassage op de voeten.

Basiscursus
We hebben ervan genoten om in september toch nog een mooie driedaagse basiscursus te geven, uiteraard met inachtneming van alle veiligheidsmaatregelen volgens de richtlijnen van het RIVM. De cursisten waren enthousiast over de zachtheid en de achtergrond van deze unieke massage en kijken uit naar de vervolgcursus. Hierin wordt de massagetechniek verfijnd en de theoretische kennis verdiept.

*Hoe zien de komende maanden eruit*

Speciale oefendag in Huis ter Heide
Als de coronamaatregelen het toestaan, komt er een speciale oefenochtend voor oud-cursisten in Huis ter Heide. Op zaterdag 10 april as. ben je van harte welkom van 10.30 tot 12.30 uur. Om het zo ontspannen mogelijk te laten zijn, kan iedereen iemand meenemen uit zijn directe omgeving om te masseren, zodat je zelf kunt bepalen wie je aanraakt. (partner, vriendin, kennis, familie). De oud-cursist geeft deze massage onder begeleiding van ons team.

Basiscursus
We hebben er op dit moment voor gekozen om in het eerste halfjaar geen basiscursus in te plannen. Mocht daar verandering in komen, dan laten we dat uiteraard weten.

Beurs
Mocht de Massagevakbeurs in Hoevelaken komend jaar op 12 en 13 maart doorgaan, dan staan wij daar zeker met onze stand. Wij hopen jullie dan te ontmoeten.

VriendinnenWorkshop op buitenplaats de Hoorneboeg Hilversum
Volg onze activiteiten op onze website en die van de Hoorneboeg de komende maanden, want in het voorjaar of zomer willen wij daar weer een workshop organiseren om inzicht te geven in de prachtige theorie, de praktijk en de zachtheid van de MetaMorfoseMassage. Daarbij staat het geven en ontvangen van de massage centraal. Verder zul je verrast zijn hoe buitenplaats de Hoorneboeg de innerlijke mens verwent! Een dag om niet te vergeten. Na de workshop kun je desgewenst nog genieten van de mooie natuur op de Hoorneboegse hei. Uiteraard volgt er nog een uitnodiging.

We zijn op facebook te vinden, volg ons en laat je inspireren: https://www.facebook.com/MMMStichtingBodhisattva

Lieve mensen, wij hopen van harte dat jullie allemaal gezond en wel zijn en wensen jullie fijne, ontspannen en inspirerende feestdagen toe en een heel mooi en gelukkig 2021!

Het willen, voelen en denken
Wat zal dat in het nieuwe jaar schenken
Verwondering over ons warme hart
een vreugdevol leven, een nieuwe start ….