Cursussen MetaMorfoseMassage

De cursus MetaMorfoseMassage bestaat uit een basiscursus en een vervolgcursus: het is mogelijk om je alleen op te geven voor de basiscursus. Heb je beide cursussen volledig afgerond, dan ontvang je een certificaat!
Staat u nog niet op onze mailinglijst en wilt u een uitnodiging ontvangen, dan kunt u dat kenbaar maken door een e-mail te sturen naar mmm@stichtingbodhisattva.nl.

Volg ons op facebook!

BASISCURSUS

VAN HARTE WELKOM BIJ
DE BASISCURSUS METAMORFOSEMASSAGE

Ontdek de zachte kracht voor lichaam en geest

zaterdag 5, 12 en 19 september 2020
inschrijven kan tot 30 augustus

Wat kan de MetaMorfoseMassage voor je doen
De MetaMorfoseMassage is een bijzondere massage op de reflexzone van de wervelkolom op de voeten, de handen en het hoofd. Het willen, voelen en denken worden door deze zachte aanraking weer in balans gebracht en de levensenergie gaat stromen. Er ontstaat ontspanning van binnenuit, waardoor het hoofd helder en het hart rustig wordt. Hierdoor ervaar je minder stress, kun je makkelijker keuzes maken en krijg je meer zelfvertrouwen. Je lichaam wordt vitaler en je komt weer lekker in je vel te zitten.

Wat betekent Metamorfose
Het begrip ‘metamorfose’ betekent een schijnbaar plotselinge verandering. Maar schijnbaar, want in het onderbewuste (in de diepte) wordt stapje voor stapje naar de verandering toegewerkt.

Wat houdt de cursus in
Tijdens deze 3 cursusdagen gaan we het ontstaan, de achtergrond en de uitwerking van deze massage toelichten. Je leert de techniek van de massage en er worden handvatten gegeven om goed bij jezelf te blijven, om te ontspannen en goed gegrond te zijn. Tevens worden er oefeningen gedaan om vanuit de innerlijke openheid, je hart, in de massage aanwezig te zijn, zodat je steeds bewust in het hier en nu in zachtheid, aandacht en respect aanwezig bent.

In de ochtend is er theorie, en ’s middags ga je zelf de massage geven én ontvangen, zodat je ook zelf ervaart wat de massage doet. De techniek van de massage is heel eenvoudig, maar de achtergrond en het steeds meer verfijnen van de massage is eindeloos.

De cursus is intensief en deze 3 zaterdagen zijn echt nodig om een degelijke basis voor deze prachtige eenvoudige massage te vormen.

Datum:           5, 12 en 19 september 2020
Locatie:
Prins Alexanderweg 54b, 3712 AB Huis ter Heide
Lestijden:      10.00 tot 16.30 uur
Kosten:          € 150,– inclusief cursusboek
Informatie:    Willy Westerhuis, tel. 06-33375000 of stuur een e-mail naar mmm@stichtingbodhisattva.nl

Het maximum aantal deelnemers is 6, zodat er de gepaste afstand kan worden aangehouden. De zorg voor ieders gezondheid staat daarbij steeds voorop en dat bereiden we zorgvuldig voor. Uiteraard vormen de richtlijnen van het kabinet en de RIVM voor ons de leidraad. Mocht de cursus geen doorgang kunnen vinden n.a.v. aangepaste richtlijnen van het RIVM, dan wordt het reeds betaalde cursusgeld teruggestort.

Aanmelden: Inschrijfformulier basiscursus MetaMorfoseMassage september 2020

Data Vervolgcursus
Najaar 2020: nog te bepalen

VERVOLGCURSUS

De vervolgcursus is voor alle MetaMorfoseMassage cursisten die de basiscursus bij ons gevolgd hebben.

In deze cursus wordt de techniek van de massage verfijnd door met een mantra te leren werken. Je wordt meegenomen in de wereld van de chakra’s en de aura en hoe deze in relatie tot het willen, voelen en denken staan.

Door meer kennis over de werking van de massage én weer 3 zaterdagen te ervaren hoe het is om de MetaMorfoseMassage te geven en te ontvangen, zal het plezier in deze massagetechniek zeker toenemen en ondervind je zelf hoe de natuurlijke levensenergie nog meer kan gaan stromen en hoe je nog meer tot ontspanning kunt komen.

Data:               Nader te bepalen
Locatie:          Prins Alexanderweg 54b, 3712 AB Huis ter Heide (Zeist)
Lestijden:      10.00 tot 16.30 uur
Kosten:          € 150,– inclusief certificaat