Een heerlijke ontspannen 3-daagse Boeddhavakantie
in de week van 23 t/m 27 augustus.

U kunt kennismaken met yoga vanuit de oude traditionele Saswitha School, u leert Boeddha’s schilderen en u kunt de Metamorfosemassage, een zacht cirkelende massage op voeten, handen en hoofd, zelf geven en ontvangen.

Saswitha Yoga o.l.v. Geeske Dekker
Geeske geeft sinds 3 jaar yogalessen. Saswitha Yoga is een vorm van hatha yoga waarbij de asana’s (staande, zittende en liggende yogahoudingen) zorgvuldig worden opgebouwd en je bewust contact maakt met je lichaam, je gevoel en je bewustzijn. De houdingen kunnen aan ieders mogelijkheden worden aangepast. De adem wordt gebruikt om je bewegingen te begeleiden en je aandacht te bundelen.
Saswitha Yoga brengt je op subtiele wijze bij je eigen innerlijke ervaring en je ervaart hoe je lichaam, adem en denken met elkaar verbonden zijn.
Saswitha yoga is voor iedereen, of je nu geen, weinig of veel yoga-ervaring hebt.

Boeddha’s schilderen o.l.v. Hilde Beeftink
Hilde geeft al jaren bij Stichting Bodhisattva schilderles in Boeddha’s.
Allereerst wordt onder begeleiding gekozen uit aanwezige of zelf meegenomen afbeeldingen van boeddha’s, waarna op papier of schilderdoek met potlood of houtskool een schets wordt gemaakt. Er kan gekozen worden voor het precies naschilderen, maar ook voor een vrije weergave. De gekozen afbeeldingen en schetsen worden besproken met Hilde, waarna in diverse fasen het schilderij wordt opgezet. Hierbij wordt veel aandacht besteed aan kleur, penseelvoering en schildertechniek. Altijd in de stijl die bij je past. Je kunt je eigen spullen en verf meenemen, maar ook gebruik maken van de aanwezige materialen.

MetaMorfoseMassage o.l.v. Willy Westerhuis
Maak kennis met een unieke methode om tot ontspanning van binnenuit te komen. Zacht cirkelende bewegingen op de reflexzone van de wervelkolom op de voeten, handen en het hoofd zorgen voor een natuurlijk herstel van het evenwicht tussen willen, voelen en denken. Het geeft ruimte in lichaam en geest, waardoor de levensenergie gaat stromen en je weer in je natuurlijke zachtheid en creativiteit kunt komen. Tijdens deze kennismaking kun je de dieptewerking ervaren als je deze massage ontvangt en zelf geeft. Alleen de sokken en schoenen hoeven uit.

Data: maandag 23, woensdag 25 en vrijdag 27 augustus

Tijden:
Saswitha Yoga                        9.30 – 10.45 uur

Koffie/thee                            10.45 – 11.00 uur
Boeddha’s schilderen         11.00 – 13.00 uur
Lunch                                     13.00 – 14.00 uur
MetaMorfoseMassage
met koffie-/theepauze       14.00 – 16.00 uur

Kosten: voor 3 dagen € 120,– incl. lunch, koffie en thee.

Locatie: Prins Alexanderweg 54b, Huis ter Heide

Aanmelden: via info@stichtingbodhisattva.nl
Het bedrag gaarne voor 15 augustus overmaken op bankrekeningnummer
NL24 ABNA 0433 8541 62
t.n.v. Stichting Bodhisattva o.v.v. Boeddhavakantie.

Info: secretariaat 06 28373039