Nieuwsbrief Metamorfosemassage

JULI 2019

Nieuws
De MMM heeft een nieuw bestuur, evenals Stichting Bodhisattva. Daar Paulien Quik heeft besloten om plaats te nemen in het nieuwe bestuur van Stichting Bodhisattva kwam haar functie als hoofd van de MMM vrij. Willy Westerhuis en Rozemarie Coenen zullen samen haar taak overnemen. Sylvia van der Laan is als eindverantwoordelijke, coördinator, aangesteld. Zij is inmiddels 15 jaar commissielid. We zijn heel blij dat  Paulien ons een tijd lang heeft geïnspireerd en willen haar dan ook heel hartelijk danken voor haar inzet en het hand in hand lopen. Gelukkig zal zij zich blijven bezighouden met de MMM in de vorm van behandelingen en kunnen wij op haar inzet en ervaring rekenen bij b.v. beurzen. In de vorige nieuwsbrief hebben we al laten weten dat ons team versterkt is met Nicolien Bil en Debbie Quispel, die prachtige kwaliteiten hebben om de MMM een verfrissende en krachtige uitstraling te geven.

Communicatie:
Naar aanleiding van deze interne veranderingen binnen de commissie zal de communicatie vanaf heden verlopen via het e-mailadres mmm@stichtingbodhisattva.nl. Voor telefonisch contact is Willy Westerhuis bereikbaar via tel. 06-33375000.

Update:
Het MMM-team stond in maart 2 dagen op de MassageVakbeurs in Hoevelaken met een mooie stand. Dat leverde veel animo op voor de Introductiedag die eind maart in ons centrum werd gegeven. In de maand mei/juni is er een basiscursus gegeven, waarbij de mensen enthousiast en verrast waren over wat de massage doet.

Hoe ziet het najaar eruit …….

Basiscursus:  Op zaterdag 21 en 28 september en 5 oktober wordt er weer een basiscursus gegeven. Altijd fijn als jullie mensen in je omgeving, die eraan toe zijn om weer lekker in hun vel te zitten, deze cursus willen aanbevelen.

Vervolgcursus: Voor de mensen die de basiscursus bij ons gevolgd hebben, bestaat de mogelijkheid om de vervolgcursus te volgen op zaterdag 9, 16 en 23 november en meer te weten te komen over o.a. de aura en chakra’s in relatie tot de MMM. Hier volgt t.z.t. nog een aparte uitnodiging voor.

Oefendagen: Als je zin hebt om de techniek nog eens door te nemen en te oefenen, kom dan naar de oefenochtenden, leuk om elkaar weer te ontmoeten! De gelegenheid hiervoor is op zaterdag 26 oktober en 7 december van 10.00  – 13.15 uur in Huis ter Heide. Graag handdoeken en warme sokken meenemen.
Aan/afmelden via mmm@stichtingbodhisattva.nl.
De bijdrage is slechts € 10,-. Graag overmaken op bankrekeningnummer
NL 20 ABNA 0496700146 t.n.v. Stichting Bodhisattva Metamorfose.
Als er geen aanmeldingen zijn dan is er niemand van ons aanwezig in het centrum.

Workshops op locatie: In Amerongen en Loosdrecht wordt een korte workshop gegeven in oktober en november. Als jullie mensen kennen die daar in de buurt wonen en geïnteresseerd zijn; laat het ze weten. Zij kunnen zich opgeven via het cursusproject van die gemeentes.

Ideeën: Zet ons team in voor een MMM-workshop met je familie of vrienden of misschien heb je zin om samen met ons de naamsbekendheid van de MMM te vergroten!

Ervaring na een MMM: mei 2019
De avond na de MMM voelde ik me erg energiek, maar wel ontspannen! De dagen erna voelde ik mij meer in balans en er was meer evenwicht in mijn systeem. Zowel van beneden naar boven, als van links naar rechts. De verbinding tussen denken, voelen en doen was helderder en ook meer in evenwicht en ik was goed geaard. Wel zaten er in m’n hoofd nog de dingen die ik ‘moest’ gaan doen, dus de onrust was niet helemaal weg.
Het heldere en evenwichtige gevoel werd wel weer wat minder na zo’n 4 dagen. Een mooi excuus voor een nieuwe afspraak wellicht.
Mandy van Herwerden

Heb je mooie ervaringen met de MMM. Dan kun je die naar ons mailen voor op de website.

Heb je naar aanleiding van deze Nieuwsbrief nog vragen of opmerkingen dan horen wij dat graag.

Hartelijke groet
Het MetaMorfoseMassage team