Nieuwsbrief Metamorfosemassage

NIEUWSBRIEF METAMORFOSEMASSAGE september 2018

AGENDA:

Basiscursus
De cursus is inmiddels begonnen met een enthousiaste groep. Op 18 en 25 mei en 2 juni 2019 vindt de volgende basiscursus plaats.

Vervolgcursus 3, 10 en 17 november 2018
Voor alle cursisten die de basiscursus gevolgd hebben!
Wil jij je basiskennis ook graag aanvullen met de kleurrijkheid van je innerlijke wereld, de wereld van de chakra’s, en wat dit met de MMM van doen heeft? En daarnaast ook nog een mantra leren reciteren tijdens de behandeling? Geef je dan op voor de vervolgcursus die plaatsvindt op 3, 10 en 17 november a.s. Je kunt een mail sturen naar p.quik@solcon.nl

De kosten voor de cursus bedragen € 75,00.

Geplande oefendagen najaar 2018

Heb jij de MMM ook al langere tijd niet gegeven? Dit is dé gelegenheid om het geven en ontvangen van de MMM weer te ervaren en je eventuele vragen te stellen.

Zaterdag 13 oktober 10.00 – 13.00 uur
Zaterdag 8 december 10.00 – 13.00 uur

Zelf graag handdoeken en dikke sokken meenemen.
Bijdrage € 10,00.
Je kunt je aanmelden bij Paulien p.quik@solcon.nl of bellen via 06-22409645.
Als we geen aanmeldingen krijgen, is niemand van ons in het centrum Stichting Bodhisattva aanwezig.

Verdiepingsdag 19 januari 2019
De jaarlijkse verdiepingsdag onder leiding van Dorien Quik staat reeds ingepland.
Noteer het alvast in je agenda! Verdere informatie volgt.

Beurzen
In februari en maart 2019 zullen we weer deelnemen aan de Gezondheidsbeurs in Utrecht en de Massage Vakbeurs in Hoevelaken. Vind je het leuk om ons team te komen versterken tijdens deze ongelooflijk gezellige dagen, altijd van harte welkom!

Lijst van oud-cursisten
Als je met iemand wilt oefenen bij jou in de buurt, dan kun je je opgeven om op een lijst met (oud-)cursisten geplaatst te worden. Op deze lijst worden naam, woonplaats, telefoonnummer en e-mail gezet, zodat je dit onderling kunt regelen. Ben je hierin geïnteresseerd, dan kun je je opgeven bij Sylvia s.vanderlaan@kpnplanet.nl. De lijst wordt rondgestuurd als zich weer nieuwe mensen hebben aangemeld.

Workshops en introducties
We zijn te allen tijde bereid om deze zachte massage, die zo helend werkt – ook voor kinderen –  te introduceren bij scholen, naschoolse opvang, asielzoekerscentra, hospices, verpleegtehuizen, ziekenhuizen, bedrijven etc. Dus als jullie suggesties hebben, wij horen ze graag!
Wil je eens op originele wijze een familiefeestje of samenzijn van vrienden en kennissen organiseren: nodig ze uit voor een onvergetelijke workshop op locatie of in Huis ter Heide.

Rubriek ervaringen met de MMM
Deze maand een vrouw gemasseerd die al heel lang slecht slaapt, veel denkt en maalt en geen 5 minuten kan stilzitten. Voorzichtig voorgesteld dat de MMM haar misschien weer kon laten ontspannen. Ze wilde zich wel laten verrassen.
Nadat de eerste voet gedaan was en haar de vraag gesteld werd of ze verschil voelde tussen beide voeten, antwoordde ze: ‘M’n voet voelt weer als voet. Die andere voet staat op de grond, ik voel dat ie de grond raakt, maar het voelt niet als een voet.’
Nadat de massage helemaal klaar was en ze nog even rustig ging zitten, zei ze uit zichzelf: ‘Heel raar dat ik het zeg, maar ik voel me zo heel. Alsof ik één geheel ben.’
En haar ogen straalden een warmte, diepte en zachtheid uit die me raakten.

Heb jij ook mooie ervaringen met de Metamorfosemassage en wil je hierover een stukje schrijven voor onze Nieuwsbrief of voor op de website, stuur dan een mail naar p.quik@solcon.nl. Alle ervaringen die met de MMM te maken hebben zijn welkom!