Nieuwsbrief Metamorfosemassage

NIEUWSBRIEF MAART 2019
MetaMorfoseMassage

Goed Nieuws!
Ons team wordt versterkt met Nicolien Bil en Debbie Quispel. Zij volgen al jaren boeddhistische filosofielessen. Nicolien haar kwaliteiten liggen op het gebied van informatieoverdracht en administratie. In de rol van secretaris gaat zij het team met veel enthousiasme aanvullen vanaf heden. Debbie is fysiotherateute en kan haar talenten kwijt in het lesgeven. Zij zal na de zomer het team versterken.

Update:
de afgelopen maanden hebben we met elkaar een basis- en vervolgcursus gegeven en is er een introductieavond georganiseerd bij Vonk maakt Vuur in Den Dolder.

Onze jaarlijkse verdiepingsdag, over de elementen in relatie tot de chakra’s door Dorien, heeft ons weer enorm geinspireerd en inzicht gegeven in hoe eenvoudig en diepgaand deze massage is. In februari stond het team weer op de Gezondheidsbeurs: heel veel voeten zijn weer gemasseerd, tot grote tevredenheid van bijna iedereen!

Tevens hebben we de bijdrage voor een gehele behandeling verhoogd van € 25,- naar € 30,- (kinderen van € 15,- naar € 20,-).

Hoe ziet het voorjaar eruit …….

Beurs
Wil je ons ontmoeten, even bijpraten of een MMM op de voeten ondergaan, kom dan 15 of 16 maart a.s. naar de Massage Complementairvakbeurs in Hoevelaken, Koninginneweg 1. Ons team is daar aanwezig in Hal 1, stand 213.

Introductiedag
Mocht je iemand weten in je familie- of kennissenkring die toe is aan een verwendag, zaterdag 30 maart a.s. geven we weer een Introductiedag bij Stichting Bodhisattva in Huis ter Heide. De bijdrage is € 35,- incl. een heerlijke lunch. Voor meer informatie zie onze website https://stichtingbodhisattva.nl/?page_id=945

Basiscursus
Op 18, 25 mei en 1 juni is er weer een basiscursus en daar wordt natuurlijk dieper ingegaan op de wijsheid achter de MetaMorfoseMassage. Altijd fijn als jullie mensen in je omgeving deze cursus willen aanbevelen!

Informatie: https://stichtingbodhisattva.nl/?page_id=37 of via Paulien, tel. 06-22409645.

Oefendagen
Wil je nog een keer komen oefenen en/of over je ervaringen praten, leuk om jullie weer te ontmoeten.

De gelegenheid hiervoor is op zaterdag 4 mei en 22 juni van 10.00  – 13.30 uur in Huis ter Heide. Zelf graag handdoeken en dikke sokken meenemen. Als er geen aanmeldingen zijn dan is er niemand van ons aanwezig in het centrum.

Ideeën
Wil je op een lijst van oud-cursisten geplaatst worden om met iemand uit de buurt te oefenen, geef je dan op bij Sylvia van der Laan: s.vanderlaan@kpnplanet.nl.

Mocht je een workshop met familie/kennissen of vrienden bij jou in de buurt willen organiseren en ons team willen inzetten, altijd bespreekbaar. Info Willy Westerhuis: westerhuisw@gmail.com.

Heb je mooie ervaringen met de MMM, waarbij het gaat om de ervaring ten tijde van de massage, mail deze naar ons dan zetten wij deze in de Nieuwsbrief en op onze website zodat iedereen kan meegenieten: https://stichtingbodhisattva.nl/?page_id=37

Alle tips en ideeën om de naamsbekendheid van de
MetaMorfoseMassage
te vergroten zijn van harte welkom.
Wij gaan ermee aan de slag!
Wie weet samen met jullie?