Agenda 2017 Filosofie en Meditatie Cursussen Lezingen Themadagen Bibliotheek Metamorfosemassage Publicaties Contact Gastleraren Archief Doelstellingen Onze Projecten Links Stiltemeditatie  Yoga Sutra's en Gebeden Info: 06-28373039 info@stichtingbodhisattva.eu www.stichtingbodhisattva.eu ANBI en Donaties

Stichting Bodhisattva

Prins Alexanderweg 54b

3712 AB Huis ter Heide (Zeist)

info@stichtingbodhisattva.eu

Boeddhisme als Levensfilosofie

Teaching

Op donderdag 16 november a. s.

van 19.00 – 21.30 uur

Workshop: ”Geen angst voor sterven”

door

Tulku Lobsang Rinpoche

Geen angst voor sterven

In deze workshop zal Rinpoche ons kennis laten maken met de veranderingen die tijdens het sterven zullen plaatsvinden.

Sterven is een natuurlijk proces, die alle levende wezens zullen meemaken. Het is zo natuurlijk dat we dit in een versneld tempo iedere dag tijdens het in slaapvallen ook meemaken. Doordat onze geest niet wakker is, zijn we niet in staat om dit proces  te ervaren. Daardoor blijven we in grote onrust als we aan onze dood denken of aan die van de geliefde.

Rinpoche zal zowel theoretisch als met oefeningen ons kennis laten maken met het stervensproces waarbij we weer in contact kunnen komen met onze innerlijke Boeddhanatuur;  de innerlijke goeroe.

Dit zal ons werkelijk het inzicht geven dat sterven een omarmen is van ons innerlijk licht, waar we iedere dag al in kunnen verwijlen.

Info: info@stichtingbodhisattva.eu of 06-28373039

Kosten: € 35,-  Het bedrag kunt u overmaken op rekening:

NL24ABNA 0433 8541 62 t.n.v. Stichting Bodhisattva