Wat doet metamorfosemassage voor jou?

Wat doet de Metamorfosemassage voor je?
Het is een methode die ervoor zorgt datje succesvol en effectiever in je werk kunt worden. Je straalt veel meer zelfvertrouwen uit. Het geeft rust en minder stress en zorgt ervoor dat je je eigen talenten kunt waarmaken door het nemen van betere beslissingen. Je lichaam is vitaal en zal sneller herstellen na bijvoorbeeld een griep, of andere lichamelijke ongemakken. We worden overvoerd door alle info en ons denken is overprikkeld. Dit willen we ontlopen door voortdurend iets te doen en om afleiding te zoeken. Door de massage stopt dat en kom je vanzelf weer tot rust.

Dus zoek je naar meer balans in je leven? Wil je niet langer leven volgens je to-do lijstjes en deadlines? Leer dan de eenvoudige en succesvolle massage van slechts voeten, handen en hoofd. Robert St . John en Gaston St . PielTe zijn ontdekkers van de metamorfosemassage die een afgeleide is van de voetreflexologie. De techniek is heel eenvoudig te leren. Door zacht cirkelende bewegingen wordt de wervelkolom-reflex op voeten, handen en hoofd gemasseerd. Hierdoor is deze massage snel toepasbaar op zowel baby’s, kinderen, volwassenen, gezonde of zieke mensen. Ook zijn er interessante verhalen over het effect van deze massage bij dieren.

Deze zeer effectieve massage, die in principe anderhalf uur duurt, kan ook in een verkorte versie worden uitgevoerd. Bijvoorbeeld als mensen in het ziekenhuis liggen of bij kinderen, die nog niet zo lang kunnen stilzitten. De sfeer is rustgevend waardoor je je veilig voelt; een eerste stap naar ontspanning. Vervolgens worden de voeten in een warm bad geplaatst zodat ze warm worden. Cirkelende bewegingen worden gemaakt: eerst op de voeten, daarna op de handen en uiteinde lijk op het hoofd. Doordat de voeten, die je brengen naar datgene wat je wilt, de handen, die je gevoel vertegenwoordigen en het hoofd, waarmee je denkt, in harmonie gebracht worden zullen er betere inzichten ontstaan omdat je weer helder kunt denken en voelen. Hierdoor kun je de dingen die complex zijn relativeren en verwerken. Dan ontstaat er weer enthousiasme in datgene wat je wilt. Je eigen functioneren wordt effectiever en dat leidt weer tot sneller succes.

Heel bijzonder is dat door de nieuwe balans die er ontstaat, zowel je hoofd als je hart tot rust komen, waardoor het gepieker, stress en het zoeken naar oplossingen niet meer nodig zijn. Dan ben je terug bij je intuïtie: ‘You know it by heart!’ En ineens merk je dat je lichaam weer vol energie is, dat je psyche weer openstaat voor nieuwe uitdagingen en dat je mind weer helder is en vol pass ie. Deze methode werkt heel succesvol, rustgevend en is voortgekomen uit de voetreflexologie. Door deze krachtige eigenschappen is deze massage door onze stichting ingebed in het boeddhisme. Het boeddhisme is een levenswijze. Dit houdt in dat je door een andere wijze van denken beduidend minder stress ervaart. Hierdoor kun je de dingen vee l objectiever bekijken en komt de creativiteit, onder alle omstandigheden, helemaal tot zijn recht. Grote veranderingen die iedereen in zijn leven meemaakt zoals bijvoorbeeld een ongeneeslijke ziekte van de geliefde of een sterven, een scheiding, of een ontslag kunnen hierdoor vanuit een veel breder perspectief benaderd worden.

In wezen geldt het voor alle trauma’s waardoor je er veel luchtiger mee om kunt gaan en psychisch sneller herstelt. Door op een authentieke wijze te leren denken en daarover te reflecteren worden alle veranderingen een kans. Nooit zal een probleem nog aan je blijven knagen omdat je ervaart dat het je talenten en je incasseringsvermogen vergroot.

Bent u geïnteresseerd in een behandeling, wilt u een introductiemiddag of -avond bijwonen of wilt u een cursus volgen dan kunt u contact met ons opnemen door een email te sturen naar mmm@stichtingbodhisattva.nl

Voor een behandeling in uw omgeving
Behandelaars metamorfosemassage

Cadeaubon metamorfosemassage