Workshop Tulku Lobsang

De helende kracht van de geest
workshop o.l.v. Tulku Lobsang

Plaats: Prins Alexanderweg 54 b, Huis ter Heide (Zeist)

Kosten: 35,-

Wilt u zo vriendelijk zijn en het bedrag overmaken op ons rekeningnummer: NL24ABNA 0433 8541 62 t.n.v. Stichting Bodhisattva  onder vermelding: Workshop

Info/Inschrijven  Geen inschrijving meer mogelijk. Volgeboekt

De helende kracht van de Geest

Onze geest heeft een ongelooflijke kracht om pijn of lijden te genezen. We willen allemaal een gezond en gelukkig leven en soms lukt het ons even om in dit gevoel aanwezig te zijn. Op de lange termijn krijgen we dit echter niet voor elkaar. Meestal denken we dat dit aan onszelf ligt en dat we het verkeerd gedaan hebben. Volgens de boeddhistische filosofie is dit niet het geval, maar zijn we vergeten om de genezende kracht, die begint met het mededogen in onszelf, te ontwikkelen.Mededogen is het begin van alle genezing doordat deze energie ervoor zorgt dat we een juist inzicht krijgen in dat wat nu in ons leven de aandacht vraagt.

Echte genezing is het loslaten van ieder oordeel en het leren ontspannen in dit moment inclusief pijn, verdriet, schoonheid en vreugde en verliefd zijn. We kunnen het lichaam en de geest genezen door eenvoudig aanwezig te zijn waardoor we ons kunnen verbinden met onze geest en zijn aangeboren genezende eigenschappen; de kern van ons zijn.

In deze workshop zal Rinpoche ons meenemen naar het ontwaken van onze innerlijke bron, onze innerlijke guru, waardoor we altijd in deze geneeskrachtige stroom aanwezig zullen zijn.

U bent van harte welkom!